Nadchodzi Dreamforce 2021 – najlepsze technologie dla bizensu

dreamforce 2021

Podczas zbliżającej się wielkimi krokami konferencji Dramforce Salesforce pokaże nowe wersje swoich najważniejszych produktów i rozwiązań. Wprowadzone innowacje dotyczą między innym takich produktów jak Customer 360, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud czy narzędzi sztucznej inteligencji Einstein. Salesforce ogłosi także współpracę z firmą FedEx. Jej celem jest wspieranie rozwoju handlu elektronicznego oraz pomoc markom i marketerom w redefiniowaniu sposobu pracy.

Salesforce, wiodąca międzynarodowa firma technologiczna w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami (CRM), odlicza dni do startu największej na świecie imprezy poświęconej oprogramowaniu – Dreamforce. Tuż przed wydarzeniem gigant z San Francisco zapowiada aktualizacje swoich usług, wyraźnie stawiając na chmurę oraz integrację swoich produktów ze Slackiem, który jest najnowszym nabytkiem Salesforce.

W tym roku Dreamforce odbędzie się między 21 a 23 września i ponownie przyciągnie miliony profesjonalistów z dziedziny marketingu, sprzedaży, reklamy i wielu innych obszarów. Wydarzeniu przewodzić będą nowe technologie pomagające firmom usprawniać obsługę klienta oraz ich doświadczenia, w dobie koncentracji na zmieniających się oczekiwaniach konsumentów, oraz lepiej przygotowujące do modelu pracy zdalnej i hybrydowej.

– Dreamforce jest wydarzeniem skupionym wokół możliwości nowych technologii, które w czasach przed covidem co roku gromadziło w San Francisco tysiące ludzi, przez kilka dni całkowicie zanurzonych w środowisku czystej nauki, wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych oraz ogromnego technologicznego entuzjazmu – wyjaśnia Krzysztof Augystynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit. Dodaje, że „W tym roku znów poczujemy nieco tej atmosfery. Ograniczenia związane z pandemią wymusiły zorganizowanie Dreamforce w formule hybrydowej, to jednak zarówno goście obecni na miejscu, jak ci, którzy dołączą do nas online, znów poczują powiew technologii przyszłości, która pomaga firmom podążać za zmianami, z którymi borykamy się niemal na co dzień.”

Jakie nowości zapowiada Salesforce?

Salesforce uruchamia Slack-First Customer 360 dla sprzedaży, serwisu, marketingu i analityki

Dziewięć na dziesięć firm planuje w przyszłości połączyć pracę zdalną ze stacjonarną, ale tylko 33% czuje się przygotowanych do sprawnego poruszania się w nowej rzeczywistości pracy hybrydowej. Odpowiedzią jest Slack-First Customer 360, w którym Slack pełni rolę węzła umożliwiającego wszystkim osobom w organizacji komunikację, współpracę i działanie na podstawie informacji pochodzących z rozwiązań Salesforce oraz wszystkich innych aplikacji, systemów i partnerskich rozwiązań, z których korzystają.

Salesforce Sales Cloud z innowacjami pomagającymi firmom sprzedawać więcej, szybciej i inteligentniej

Nowe funkcje w najnowszej wersji Sales Cloud obejmują: inteligencję przychodową, która zapewnia menedżerom sprzedaży wgląd w cały cykl sprzedaży i przychodów, od zamykania transakcji po ustalanie prognoz i budowanie nowych kanałów sprzedaży; Sales Enablement, która ułatwia wdrażanie pracowników sprzedaży, a także profilowanie szkoleń i rozwijanie doświadczeń w tym obszarze, oraz Subscription Management for Revenue Cloud, która umożliwia firmom uproszczenie i przyspieszenie procesów zakupowych, jednocześnie pomagając tworzyć nowe strumienie przychodów i zwiększając efektywność działań marketingowych. Wszystkie informacje tutaj.

Tableau z analityką napędzaną przez sztuczną inteligencję

Tableau udostępni nowe rozszerzenie, które łączy analitykę danych i sztuczną inteligencję (AI) w zestaw nowych i rozszerzonych możliwości. Najnowsza wersja Tableau umożliwi większej liczbie osób, niezależnie od ich roli i poziomu umiejętności, podejmowanie trafniejszych i szybszych decyzji w oparciu o dane i technologię. Według Chandana Gopala, dyrektora ds. badań IDC, Future of Intelligence, „Firmy mogą napędzać wzrost i wspierać innowacje poprzez połączenie inwestycji we właściwą technologię z naciskiem na kulturę danych. Technologie takie jak AI i zwiększone możliwości analizy danych to obiecujące narzędzia, które mogą zdemokratyzować analitykę i pomóc pracownikom podejmować decyzje wspierane danymi”.

Większa automatyzacja i sztuczna inteligencja w chmurze przekształcają centra kontaktowe w cyfrowe centrale obsługi klienta

Dzięki nowym przepływom pracy opartym na sztucznej inteligencji i innowacjom dla centrów kontaktowych w chmurze usługowej, możliwe jest teraz tworzenie doświadczeń w prostszy sposób i bez dodatkowego wysiłku dla pracowników obsługi klienta. Nowe przepływy pracy wbudowane w platformę Customer 360 umożliwiają specjalistom przewidywanie, kierowanie i rozwiązywanie potrzeb klientów – czasami zanim klient zda sobie sprawę z istnienia problemu. Ponadto nowe funkcjonalności cyfrowego centrum kontaktowego w zakresie wideo, czatu, analizy mowy i zaangażowania umożliwiają klientom i pracownikom obsługi łatwiejsze korzystanie z usług.

Innowacje w Marketing Cloud pomagają profesjonalistom zrozumieć świat danych i szybko budować cyfrowe relacje z klientami

Ulepszenia obejmują nowe technologie oparte na segmentacji za pomocą AI, tworzeniu treści, personalizacji interakcji międzyludzkich w czasie rzeczywistym oraz danych analitycznych od klientów i kampanii marketingowych – wszystko za sprawą kilku kliknięć, w modelu non-code czyli bez potrzeby znajomości podstaw programowania.

Einstein wzbogacony o nowe możliwości AI i automatyzacji

Salesforce wprowadza również innowacje do portfolio Einstein Automate, w tym nowe możliwości automatyzacji procesów robotycznych (RPA), sztucznej inteligencji (AI) i poprawy doświadczeń klientów, aby pomóc każdemu swojemu partnerowi zbudować bardziej zautomatyzowany, kompleksowy przepływ pracy wyłącznie w oparciu o platformy niskokodowe. Wszystkie innowacje będą dalej wspierać podejście Slack-first dla wszystkich specjalistów IT.

FedEx i Salesforce współpracują w celu wsparcia rozwoju handlu elektronicznego

FedEx i Salesforce ogłosiły nowe, wieloletnie partnerstwo, które integruje Salesforce Commerce Cloud i Salesforce Order Management z innowacjami FedEx i ShopRunner, platformą e-commerce spółki zależnej. Nowe partnerstwo odmieni sposób, w jaki marki i sprzedawcy zarządzają swoim e-handlem, od promocji produktu, poprzez zakup, aż po dostawę i ewentualne zwroty. Firmy mogą teraz wykorzystać moc narzędzi Salesforce, opartych na technologii sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesach, aby dostarczać doświadczenia towarzyszące zakupom online w sposób spersonalizowany i na dużą skalę.

Konferencja Dreamforce

Każdy, kto ma ochotę wziąć udział w konferencji Dreamforce może tego bezpłatnie dokonać rejestrując się na stronie https://www.salesforce.com/dreamforce/ Konferencja rozpocznie się 21 września o godzinie 19:00 CET. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie wydarzenia.

You Might Also Like

Leave a Reply

Back to top