Jak przyciągnąć uwagę klientów na targach branżowych?
Targi branżowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem firm. Uczestniczą w nich nie tylko duże i znane marki, ale coraz częściej pojawiają się tam również mniejsze przedsiębiorstwa. Liczą na to, że uda im się skutecznie dotrzeć z unikatową ofertą do szerokiego grona odbiorców. Jak sprawić, aby prezentowane produkty lub usługi wzbudziły zainteresowanie osób podczas takich wydarzeń? Podpowiadamy.
Jak wzbudzić zainteresowanie klientów na targach?
Zanim firma weźmie udział w konkretnych targach branżowych powinna wykorzystać wszystkie dostępne kanały komunikacyjne, aby poinformować swoich klientów o takich planach. Za pośrednictwem portali społecznościowych, reklam i banerów należy przekazywać wiadomość o tym, że osoby odwiedzające konkretne wydarzenie będą mieć okazję przyjrzeć się z bliska nowej gamie produktów lub poznać na żywo nowe, unikatowe usługi.
Przekaz reklamowy należy także umiejętnie kierować podczas samych targów. Powinien być ukierunkowany zwłaszcza do osób, które do tej pory nie słyszały o firmie i jej ofercie. Można to zrobić poprzez dystrybucję ulotek za pośrednictwem hostess przy wejściach na targi lub z pomocą wyraźnych banerów reklamowych umieszczone w kilku częściach hali.
Na samym stoisku należy zadbać przede wszystkim o komfort gości. Powinny znaleźć się tam miejsca siedzące, a darmowy poczęstunek z pewnością będzie stanowił dużą motywację do tego, aby odwiedzić konkretne miejsce. Nie muszą to być wyjątkowe smakowitości. Dużo większe znaczenie ma sam gest. Dlatego mały ekspres do kawy, cukierki, ciasteczka dystrybuowane w niewielkich kartonikach z logo firmy mogą mieć znaczący wpływ na moc przekazu reklamowego. Goście będą w pewnym sensie czuć się zobowiązani do tego, aby chociaż przez chwilę posłuchać reklamy i z pewnością chętnie zabiorą ze sobą ulotkę informacyjną.
Stoisko szyte na miarę
Niebagatelne znaczenie ma projekt oraz finalny wygląd stoiska. Nie może być miejsca na improwizację lub przypadkowe rozmieszczenie mebli i pozostałych akcesoriów. Na targach, gdzie pojawiają się doświadczeni wystawcy łatwo odróżnić firmy, które postawiły na jakość i unikatowość swojej prezentacji. Dlatego warto korzystać z profesjonalnych usług przedsiębiorstw takich jak na przykład exposystemy. Eksperci przygotują stoisko szyte na miarę oczekiwań zarówno firmy, jak i klientów. Przy projektowaniu wyposażenia i jego rozmieszczenia bierze się pod uwagę szereg czynników, które przesądzają o finalnym sukcesie na targach. Pozwoli to skutecznie wyróżnić się wśród tłumu innych wystawców.
Leave a Reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.