Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny

Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień mieszka w Londynie zaprojektował nowoczesny krawat MakTie, który idealnie przylega do koszuli. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi otworów umożliwia połączenie krawata z linią guzików koszuli, dzięki czemu krawat jest zawsze na miejscu. Produkt jest na tyle innowacyjny,…

Read more

Moda w stylu boho powraca do oferty Lidl Polska

Styl boho został zaadaptowany przez kulturę surferów ze słonecznego Zachodniego Wybrzeża  (rejonu Kalifornii). Wiele czerpali oni z estetyki hippisów, jednocześnie dodając do stylistyki motywy kojarzące się z plażowaniem: muszle, słomkowe kapelusze, rozwiane włosy, bursztyny, elementy hawajskie. Ostatnie odrodzenie boho przeżyło dość niedawno – w okolicach 2000…

Read more

Jestem Slow #Lato już w ten weekend!

Święto niezależnej polskiej mody i designu skupi twórców z całej Polski, tworzących w zgodzie z nurtem „slow”. Na odwiedzających Jestem Slow będą czekać starannie wyselekcjonowane marki, a zgodne z zasadą #KupujLepszeProdukty klienci będą mogli nabyć autorską odzież, naturalne kosmetyki, oryginalną biżuterię i nietypowe akcesoria.

Read more

Bananowy, miętowy, jagodowy… wiosną zasmakuj w pastelach!

Są urocze. Kojarzą się ze słodkościami – z owocowymi lodami albo watą cukrową. Pomagają zapomnieć o szaroburej zimie, a jednocześnie jak nic innego świetnie się z szarością komponują. Pastele, bo o nich mowa, dobrze prezentują się zarówno w postaci stylowych dodatków, jak i (umiejętnie dobranych)…

Read more

Wiosenno-letnie nowości od Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo na nowy sezon jest tradycyjnie utrzymana w klimacie nawiązującym do głównego przesłania marki – Kids are Kids. W ofercie na wiosnę i lato 2021 można znaleźć ubrania, akcesoria, bieliznę oraz obuwie dla niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz nastolatków. W propozycjach marki…

Read more

Dresem w pandemię Covid-19!

Rok 2020 i koronawirus postawiły na głowie świat, który do tej pory znaliśmy. Większość z nas poczuła się, jakby w trakcie rozgrywania popularnego Chińczyka (nomen omen!), ktoś zmienił zasady i stwierdził, że wygrywa ten, kto w ogóle nie wyrzuci szóstki i będzie siedział w swoim domku (nazywanym też schowkiem lub norką), a…

Read more

Czego oczekują współczesne kobiety od brandów modowych?

Moda staje się niszą o coraz większym znaczeniu w krajowej gospodarce, choć nie tylko wskaźniki ekonomiczne dużo mówią o profilu współczesnej konsumentki. Właśnie preferencje Polek okazują się decydujące dla całej branży. Aby utrzymać status sektora o wyjątkowo dynamicznym potencjale, projektanci i projektantki uważnie wsłuchują się…

Read more

Back to top